Зарубіжна література 6 клас
21.04.2023
Роберт Шеклі "Запах думки"
Перегляньте презентацію
Презентація Роберт Шекліhttps://vseosvita.ua/2.5mfw
Виконайте вправи
Літературний диктант
Рей Бредбері https://learningapps.org/display?v=py4whuk3n21
07.04.2023
Контрольна робота √5
Поетичне бачення світу.
І варіант
І рівень
1. Автором хоку є
А) Мацуо Басьо б) Р. Бернс в) Дж. Родари
2. Любов до Батьківщини – основна думка вірша
А) «Листівки з видами міст» Б) «Нічна пісня мандрівника» В) «Моє серце в верховині»
3. Дума у вірші «Моє серце в верховині» порівнюється з
А) соколом Б) орлом В) яструбом
4. Поетом «народним і великим» назвав Роберта Бернса:
а) Т. Шевченко; б) І. Франко; в) Л. Глібов.
ІІ рівень
Знайдіть правильну відповідь
1. Обов’язкова складова хоку – це
А) історичні образи Б) образи природи В) образи батьківщини
2. Джанні Родарі за професією був
А) юристом Б) медиком В) вчителем
3. Установіть відповідність між авторами й творами.
А Джанні Родарі 1 «Старий ставок …»
Б Роберт Бернс 2 «Листівки з видами міст»
В Мацуо Басьо 3 «Моє серце в верховині»
ІІІ рівень
1. З якого твору наведені рядки і хто його автор? Схарактеризуйте настрій твору.
Не вірю я чужим речам,
А вірю я своїм очам.
Дозвольте, сеньйори, самому розглянуться
На всі ті міста – у натурі, без глянцю.
2. Визначте жанр вірша, його автора. Зробіть аналіз: що ви бачите, які почуття викликають ці рядки.
У сумних думках
Я зійшов на гору: ах! –
Шипшина цвіте!
3. Визначте ідею вірша «Листівки з видами міст»
ІV рівень
Намалюйте словесну ілюстрацію до вірша «Моє серце в верховині».
14.03.2024
Генрі Лонгфело. Пісня про Гайавату.
Перегляньте презентацію
https://vseosvita.ua/library/6-klas-
lonhfello-pisnia-pro-haiavatu-prezentatsiia-5287.html
Підготуйте інформацію про індіанські племена.
Опрацюйте с.189-185
28.02.2023
Б. Символіка назви оповідання "Жага до життя".
15.11.2022
Жуль Верн. «П’ятнадцятилітній капітан». Тема духовного випробування людини в романі Ж. Верна. Образ Діка Сенда, моральні якості героя, його мужність і людяність.
Перегляньте презентацію
https://m.facebook.com/groups/2001066366820920/permalink/2409827665944786/?ref=share
Прослухайте аудіокнигу
Розвиток мовлення
"Чого навчає мудрість байки?"
Вдумаємось у тему нашого уроку.
- Як ви розумієте, що таке мудрість?
- Що уявляєте, почувши це слово?
- Як ви гадаєте, якого кольору мудрість?
- Яка вона на запах?
- Чи можна доторкнутись до мудрості?
Домашнє завдання.
Вашим домашнім завдання буде скласти Рецепт Мудрості.
РЕЦЕПТ МУДРОСТІ
Рекомендовані процедури
СТАН
МУДРОСТІ
смак
запах
колір
звук
18.10.2022
Контрольна робота √1
«Вступ. Міфи народів світу»
Початковий та достатній рівні (кожна правильна відповідь 0,5 б)
1.Міф – це:
А) розповідь про вигадані, фантастичні події; Б) розповідь-появлення світу, природи, людини; В) історично точна розповідь про минуле.
2. Геракл здійснив подвигів:8
А) 13; Б) 15; В) 12.
3. Давні греки вважали, що світ утворився з:
А) хаосу; Б) яйця; В) слова.
4.Бог підземного царства в давніх греків:
А) Аїд; Б) Зевс; В) Гермес.
5. Через що в давньоєгипетському міфі про Тефнут вона залишила Єгипетське царство?
А) їй стало сумно жити в царстві; Б) люди перестали славити її у піснях та приносити жертовні дари; В) вона посварилася з єгипетськими богами; Г) їй спало на думку, що люди величають бога Ра більше, ніж її.
6. Чому Зевс вигнав Прометея з Олімпу? Бо Прометей:
А) дав людям вогонь та навчив ремеслу; Б) викрав у Зевса грім та блискавку;
В) налаштував усіх людей проти богів; Г) видав Зевсову таємницю іншим богам.
7. Яке покарання спіткало Прометея?
А) бути прикутим до скелі, кожного дня телиця Іо просила його про допомогу;
Б) бути ув’язненим в скелі, кожного дня левиця роздирала йому груди;
В) бути прикутим до скелі, кожного дня орел роздирав йому печінку;
Г) бути ув’язненим в скелі, кожного дня до нього прилітав набридливий ґедзь.
8. Як Геракл переміг лернейську гідру?
А) відрубав їй голови, пронзив їй серце розжареним мечем та викинув безсмертну голову в море;
Б) випікав їй голови, палаючими стовбурами дерев пронзив їй серце й безсмертну голову заховав у печері;
В) випікав їй голови, розжареним мечем розрубав безсмертну голову на багато частин й розкидав їх по світу;
Г) відрубав їй голови, припікав палаючими стовбурами дерев шиї й закопав безсмертну голову під скелею.
9. Як Афродіта покарала Нарциса?
А) закохала його в самого себе; Б) зробила його невміючим кохати;
В) закохала його в німфу Ехо; Г) зробила його безсмертним.
10. Який дарунок зробила Афродіта Пігмаліону?
А) наділила його даром художника; Б) закохала його в статую; В) зробила його богом мистецтва; Г) оживила його статую.
11. Герой, закоханий у своє зображення:
А) Геракл; Б) Ікар; В) Нарцис.
12. Хто навчив людей будувати житло, обробляти землю?
а)Зевс; б)Прометей ; в)Геракл
Достатній рівень (кожна правильна відповідь 1,5 б.)
Міфологія – це…
2. Складіть характеристику образу Прометея.
Високий рівень ( правильна відповідь 3 б.)
Висловіть своє судження про те, чому досі так популярні герої грецьких міфів Прометей, Геракл та інші
Міфологія
Перегляньте мультфільм і визначте, якому герою допомагають герої мультфільму? Про який міф йдется мова у мультику. Запишіть до зошита. Подумайте, чи важливі досягення минулого для розвитку сьогодення
23.05.2022
Міхаель Енде " Джим Гудзик і машиніст Лукас"
Охарактеризуйте персонажі
Джим Ґудзик Машиніст Лукас
Розв'яжіть кросворд
Підготуйтесь до контрольної роботи.
Коментарі
Дописати коментар