Зарубіжна література 6 клас

21.04.2023

Роберт Шеклі "Запах думки"

Перегляньте презентацію

Презентація Роберт Шекліhttps://vseosvita.ua/2.5mfw

Виконайте вправи









Літературний диктант

Рей Бредбері https://learningapps.org/display?v=py4whuk3n21


07.04.2023

Контрольна робота √5

Поетичне бачення світу.


І варіант

І рівень


1. Автором хоку є

А) Мацуо Басьо б) Р. Бернс в) Дж. Родари

2. Любов до Батьківщини – основна думка вірша

А) «Листівки з видами міст» Б) «Нічна пісня мандрівника» В) «Моє серце в верховині»

3. Дума у вірші «Моє серце в верховині» порівнюється з

  А) соколом Б) орлом В) яструбом

4. Поетом «народним і великим» назвав Роберта Бернса:

               а) Т. Шевченко; б) І. Франко; в) Л. Глібов.


   ІІ рівень


Знайдіть правильну відповідь

1. Обов’язкова складова хоку – це

А) історичні образи Б) образи природи В) образи батьківщини 

2. Джанні Родарі за професією був

А) юристом Б) медиком В) вчителем

3. Установіть відповідність між авторами й творами.                                       

      А Джанні Родарі 1 «Старий ставок …»

Б Роберт Бернс 2 «Листівки з видами міст»      

В Мацуо Басьо 3 «Моє серце в верховині»


ІІІ рівень


1. З якого твору наведені рядки і хто його автор? Схарактеризуйте настрій твору.

Не вірю я чужим речам,

А вірю я своїм очам.

Дозвольте, сеньйори, самому розглянуться

На всі ті міста – у натурі, без глянцю.

2. Визначте жанр вірша, його автора. Зробіть аналіз: що ви бачите, які почуття викликають ці рядки.

У сумних думках

Я зійшов на гору: ах! –

      Шипшина цвіте!

3. Визначте ідею вірша «Листівки з видами міст»


ІV рівень


Намалюйте словесну ілюстрацію до вірша «Моє серце в верховині».




14.03.2024

Генрі Лонгфело. Пісня про Гайавату.

Перегляньте презентацію

https://vseosvita.ua/library/6-klas-

lonhfello-pisnia-pro-haiavatu-prezentatsiia-5287.html

Підготуйте інформацію про індіанські племена.

Опрацюйте с.189-185


28.02.2023





Б. Символіка назви оповідання "Жага до життя".





15.11.2022

Жуль Верн. «П’ятнадцятилітній капітан». Тема духовного випробування людини в романі Ж. Верна. Образ Діка Сенда, моральні якості героя, його мужність і людяність.

Перегляньте презентацію

https://m.facebook.com/groups/2001066366820920/permalink/2409827665944786/?ref=share

Прослухайте аудіокнигу


Перегляньте фільм


Домашнє завдання


08.11.2022

Розвиток мовлення

"Чого навчає мудрість байки?"

Вдумаємось у тему нашого уроку.

- Як ви розумієте, що таке мудрість?

- Що уявляєте, почувши це слово?

- Як ви гадаєте, якого кольору мудрість?

- Яка вона на запах?

- Чи можна доторкнутись до мудрості?




Домашнє завдання.

Вашим домашнім завдання буде скласти Рецепт Мудрості.


РЕЦЕПТ МУДРОСТІ


Рекомендовані процедури


СТАН

МУДРОСТІ




смак


запах


колір


звук





18.10.2022

Контрольна робота √1

«Вступ. Міфи народів світу»

Початковий та достатній рівні (кожна правильна відповідь 0,5 б)

1.Міф – це:

А) розповідь про вигадані, фантастичні події; Б) розповідь-появлення світу, природи, людини; В) історично точна розповідь про минуле.

2. Геракл здійснив подвигів:8

А) 13; Б) 15; В) 12.

3. Давні греки вважали, що світ утворився з:

А) хаосу; Б) яйця; В) слова.

4.Бог підземного царства в давніх греків:

А) Аїд; Б) Зевс; В) Гермес.

5. Через що в давньоєгипетському міфі про Тефнут вона залишила Єгипетське царство?

А) їй стало сумно жити в царстві; Б) люди перестали славити її у піснях та приносити жертовні дари; В) вона посварилася з єгипетськими богами; Г) їй спало на думку, що люди величають бога Ра більше, ніж її.

6. Чому Зевс вигнав Прометея з Олімпу? Бо Прометей:

А) дав людям вогонь та навчив ремеслу; Б) викрав у Зевса грім та блискавку;

В) налаштував усіх людей проти богів; Г) видав Зевсову таємницю іншим богам.

7. Яке покарання спіткало Прометея?

А) бути прикутим до скелі, кожного дня телиця Іо просила його про допомогу;

Б) бути ув’язненим в скелі, кожного дня левиця роздирала йому груди;

В) бути прикутим до скелі, кожного дня орел роздирав йому печінку;

Г) бути ув’язненим в скелі, кожного дня до нього прилітав набридливий ґедзь.

8. Як Геракл переміг лернейську гідру?

А) відрубав їй голови, пронзив їй серце розжареним мечем та викинув безсмертну голову в море;

Б) випікав їй голови, палаючими стовбурами дерев пронзив їй серце й безсмертну голову заховав у печері;

В) випікав їй голови, розжареним мечем розрубав безсмертну голову на багато частин й розкидав їх по світу;

Г) відрубав їй голови, припікав палаючими стовбурами дерев шиї й закопав безсмертну голову під скелею.

9. Як Афродіта покарала Нарциса?

А) закохала його в самого себе; Б) зробила його невміючим кохати;

В) закохала його в німфу Ехо; Г) зробила його безсмертним.

10. Який дарунок зробила Афродіта Пігмаліону?

А) наділила його даром художника; Б) закохала його в статую; В) зробила його богом мистецтва; Г) оживила його статую.

11. Герой, закоханий у своє зображення:

А) Геракл; Б) Ікар; В) Нарцис.

12. Хто навчив людей будувати житло, обробляти землю?

   а)Зевс; б)Прометей ; в)Геракл



                    Достатній рівень (кожна правильна відповідь 1,5 б.)


Міфологія – це…

     2. Складіть характеристику образу Прометея.


                   Високий рівень ( правильна відповідь 3 б.)


Висловіть своє судження про те, чому досі так популярні герої грецьких міфів Прометей, Геракл та інші





 Міфологія

Перегляньте мультфільм і визначте, якому герою допомагають герої мультфільму? Про який міф йдется мова у мультику. Запишіть до зошита. Подумайте, чи важливі досягення минулого для розвитку сьогодення


https://youtu.be/mCIQjvbORDI


23.05.2022

Міхаель Енде " Джим Гудзик і машиніст Лукас"


Охарактеризуйте персонажі


Джим Ґудзик                   Машиніст Лукас


Розв'яжіть кросворд


Підготуйтесь до контрольної роботи.

Коментарі