Дистанційне навчання 8 клас зарубіжна

20.12.2022
Пісня про Роланла









08.11. 2022
Давньогрецький театр, його характерні особливості. Основні жанри давньогрецької драми. Значення творчості Есхіла для розвитку європейської драми і театру. «Прометей закутий»











Зарубіжна література

20.05
Контрольний твір

Вибираємо одну із тем:
Земля очима маленького принца ( за твором А. де Сент Екзюпері)
Чого я навчився від Джонатан Лівінгстон а? (За твором Р. Баха)
Проблеми порозуміння дітей та дорослих (за вивченими творами)
* * *
Пам"ятка щодо написання твору
1.З кількох запропонованих тем обрати не найлегшу, а ту, яка вас цікавить і хвилює.
2.Добре обдумати тему, визначити, який обсяг матеріалу вона охоплює.
3.Визначи основну думку майбутнього твору, намагатися зберегти її під час роботи над твором.
4.Скласти план, чітко та стисло сформулювати думку кожного пункту. Пам’ятайте, що назва основної частини в складному плані – це теза, яку треба довести.
5.Підберіть епіграф, який висловлює основну думку твору.
6.Напиші вступ, який би доречно розпочинав тему. 7. початку твору висловіть головну думку, потім обґрунтуйте її, доповніть фактами із твору, у разі потреби наведіть цитати.
8.Стеж за послідовністю викладу думок.
 9.Дотримуйтеся пропорційності частин твору і стежте за зв’язком між ними.
10.Висловлюйте власне ставлення до всього, про що пишите, робіть власні висновки, узагальнення.
11.Наприкі твору зробіть загальний висновок, зумовлений змістом роботи.
12. Правильно і грамотно висловлюйте свою думку.
13.Дотримуйтеся вимог до зовнішнього оформлення (план пишіть перед текстом твору, залишайте поля, дотримуйтеся абзаців)
Висловлюємо свою думку. Використовуйте цитати. Обсяг 2 сторінки.

12.05
Барбара Космовська "Буба"


Запишіть число та тему уроку.
«Асоціативне гроно».
- А який смак вашого дитинства? Підберіть асоціативний ряд ароматів до слова
«Дитинство» (Смак бабусиних пиріжків...)
Уважно читаємо біографію письменниці
Переписуємо в зошит
Теорія літератури

Підліткова література — література, написана для підлітків з урахуванням їхнього когнітивного, фізичного, емоційного та мовного розвитку. Головним героєм підліткової літератури зазвичай є підліток, а теми та сюжети відображають його досвід, інтереси, проблеми та погляд на світ. Підліткова література охоплює цілий спектр жанрів та піджанрів, серед яких — реалістична проза, психологічна проза, фантастика, фентезі, готичний роман, графічний роман, роман у віршах, історичний роман, пригодницький детектив, романізованаказка, любовний роман, роман-щоденник, технотрилери, кіберпанк тощо.
Читаємо твір


05.05.2020
Алегоричні образи повісті " Чайка Джонатан Лівінгстон"

Робочі картки

Прочитати с.273-280
Дати відповіді на питання

Частина перша

· Яким постає перед читачем Джонатан на самому початку твору?

· Що в поведінці Джонатана викликає спочатку занепокоєння, а потім й обурення в інших членів зграї?

· Чи довго він дослухався до вмовлянь своїх батьків стати таким, як усі?

· Яке рішення приймає Джонатан після того, як чує голос, що стверджує, що він є просто чайкою і не народжений для швидкісних польотів?

· Що стало причиною того, що Зграя зібралась на раду?

· Як Джонатан реагує на наказ найстаршого вийти на середину кола?

· Яке насправді рішення приймає найстарший?

· Що відчуває Джонатан у вигнанні? 

Частина друга

· Що сталось, коли Джонатан постарів?

· Хто ці чайки? Про що він дізнався від них?

· Як живе нова Зграя, до якої потрапив Джонатан?

· Про що ще дізнається Джонатан?

· Що повинен зробити Джонатан для того, щоб наблизитись до досконалості?

· Яке відкриття для себе зробив Джонатан?

· Як скористався Джонатан своїми можливостями?

· Про що сказав Джонатану Найстарший, коли його пір’я стало ще більш сліпучим?

· Чому Джонатану захотілось повернутись на землю?

· Що побачив Джонатан, коли повернувся на землю?

Третя частина

· З ким, крім Флетчера Лінда, який стає ідеальним учнем, спілкується Джонатан?

· Яке рішення приймає Джонатан?

· Як члени Зграї почали ставитися до Джонатана після випадку з Керком Мейнардом?

· Як Зграя ставиться до Джонатана після того, як Флетчер не загинув?

· Які настанови Джонатан дає наостанок Флетчеру?

· Чим завершується повість?



- Метафоричність «Чайки…» зрозуміла всім: зграя чайок із нездоланною жадобою до їжі – це наше повсякденне життя, політ Джонатана Лівінгстона – це свобода; його прагнення вдосконалювати свій політ – це наші шляхи самовдосконалення і наше бажання вирватись із дріб’язкової суєти, пізнати сенс життя й осмислити свій статус у світі.




21.04.2020
Антуан де Сент-Екзюпері. "Маленький принц"
Філософський зміст твору
Записуємо число та тему уроку.
Читаємо епіграф до уроку

У людей вже не вистачає часу, щоб що-небудь дізнаватися. Вони купують речі готовими у магазинах. Але ж немає таких торгівців, що продавали б приятелів, і тому люди більше не мають друзів. (Екзюпері)

Згадуємо біографію письменникаhttps://youtu.be/K5f_jis5Tz
Дивимось відеоhttps://youtu.be/llbVa2rOAw8


Казкова повість "Маленький принц" написана Екзюпері і для дітей, і для дорослих. Як і всі книги письменника, вона — про повагу до людей, про відповідальність перед людством. І ще про те, як навчитися цьому складному ремеслу. Екзюпері не любить наставлянь, як не люблять їх всі діти. Але, розповідаючи історію Маленького принца, він разом зі своїм героєм переконує читача в простих і мудрих істинах.

Слухаючи дзвінкий голосок Маленького принца, розумієш, що в гуркоті великих міст і в повсякденній суєті і турботах відмерла в "дорослих" людях природна щедрість серця, зникли відвертість і щирість стосунків, хазяйська дбайливість про чистоту своєї планети.

Вони дедалі більше занурюються у світ цифр, "забираються у швидкі поїзди" і вже самі не розуміють, чого шукають. "Вони не знають спокою і кидаються то в один, то в інший бік". Світ дорослих людей на землі — це світ "королів", "п'яниш.", "географів", "ділків" і "честолюбців", що перестали розуміти, "що таке життя", "що важливо і неважливо".

Не так треба жити, як живуть ці диваки — дорослі. Замість того щоб прикрашати свій будинок, обробляти свій сад, свою планету, вони ведуть війни, тиранять інших людей і потішаються суєтним життям.

Людям багато чому треба навчитися: радіти заходам і сходам, милуватися красою полів і пісків, цінувати воду глибоких колодязів і сяйво зірок у небі.

Треба думати про маленькі й великі турботи своїх сусідів по Всесвіту. Треба втішити того, хто плаче на твоїй планеті. Не можна забувати друзів і "тих, кого ти приручив". Людина повинна почувати свою відповідальність за інших, за все, що відбувається у світі.

Екзюпері дивиться на людей очима Маленького принца, що прилетів з іншої планети. Чи зуміємо ми самі подивитися на себе з боку? Чи осилимо "суворий суд над самим собою?"

Письменник вірить у перемогу здорового глузду навіть у дорослих людей. Інакше він не став би розповідати історію Маленького принца з астероїда Б-612.
Прослухайте пісні 1.https://youtu.be/1KlJKUKMvw0
Письмова робота: твір-роздум за епіграфом.

14.04.2020
Контрольна робота

Контрольна робота № 5
Бароко і класицизм

I Тестові завдання
1. Термін «класицизм» походить від латинського «classicus» і означає: 
а) «оригінальний»; б) «високий»; в) «зразковий»; г) «складний». 
2. Позначте хронологічні рамки доби бароко: 
а) ХІІІ – ХVст; б) ХV – ХVІ ст.; в) ХVІ – ХVІІІ ст.; г) ХVІІ – ХІХ ст.. 
3. Укажіть країну, у якій виник класицизм: 
а) Англія; б) Франція; в) Італія; г) Іспанія. 
4. Укажіть назву театру, який заснував Мольєр: 
а) «Сучасний театр»; б) «Блискучий театр»; в) «Славетний театр»; г) «Класичний театр».
5. Укажіть героя, який є втіленням здорового глузду в комедії Мольєра: 
а) Клеонт; б) Дорант; в) пані Журден; г) Ніколь. 
6. Укажіть зайве правило творення драматичних творів доби класицизму. 
а) єдність дії; б) єдність характерів; в) єдність місця; г) єдність часу. 

Завдання з вибором кількох правильних відповідей
7. Укажіть риси характеру пана Журдена: 
а) інтелігентність; б) самозасліпленість; в) брутальність; 
г) довірливість;  д) чемність; е) освіченість.

Завдання на встановлення відповідності (логічні пари)
8. Установіть відповідність між літературним напрямом і його характерними рисами. 
а) Пишний, барвистий стиль; 1) Бароко; 
б) орієнтація на античність; 2) класицизм. 
в) тяжіння до контрастів, складної метафоричності; 
г) нормативність мистецтва.

II Розгорнуті відповіді на запитання
9. Проаналізуйте поезію Джоанна Донна "Щоб мучить мене..."
10. Вкажіть основні риси бароко як літературного напряму та найяскравіших представників.

III Твір-мініатюра (одне питання на вибір учня)
11.
1) Над чим мене змусила замислитися барокова поезія (на прикладі прочитаних творів)?
2) Яким я уявляю героя барокової поезії (на прикладі прочитаних творів)?
3) Чому сцени навчання пана Журдена викликають сміх? 
4) Чому граф Дорант «дружив» з паном Журденом? Який зиск він мав із цієї дружби? 
5) У чому я вбачаю актуальність твору Мольєра «Міщанин-шляхтич»?



08.04.2020
Позакласне читання. І. Бунін. "Красуня"

Перегляньте презентаціюhttps://gdz4you.com/prezentaciyi/inshi/ivan-oleksijovych-bunin-5249/
Прочитайте оповіданняhttps://litnet.com/uk/reader/bunn-krasunya-b107097?c=932838&p=1
Завдання в зошитах:
Тема твору____
Ідея твору____
Проблематика твору за схемою
Чому оповідання має таку назву?
Чому персонажі не мають імен?
Випишіть епітети до кожного образу.
07.04.2020
Розвиток мовлення
Складання анотації, рецензії до твору Мольєра "Міщанин-шляхтич"

Анотації та рецензії
Анотація – невеликий (10-20 рядків) опис змісту книжки або статті, що інколи включає їхню коротку оцінку. Анотація слугує, в основному, для орієнтування в пошуках потрібного матеріалу.

Приблизний план складання анотації

1. Вихідні дані джерела (статті, брошури, літературного уривка і т.п.).
2.Оцінка глибини й актуальності теми:
місце подій, зображених у творі;
— назвати головного героя та вказати на його головні риси;
— стисло описати сюжет;
— підбити підсумок;
— надати цікаві відомості про життя чи творчість автора.

3. Аудиторія, для якої ви рекомендували б джерело (приклади див. Дод. 5).

Рецензія – це коротка оцінка виучуваного матеріалу (статті, книги, доповіді, лекції і т.ін.). У ній аналізуються його зміст і форма, відзначаються достоїнства і недоліки, робиться узагальнення. Оціночні судження рецензії повинні бути переконливо аргументовані.

Приблизний план складання рецензії

1. Вихідні дані джерела (статті, брошури, книги, літературного уривка і т.п.).

Приблизний план складання рецензії

1. Вихідні дані джерела (статті, брошури, книги, літературного уривка і т.п.).

Оцінка глибини й актуальності теми.

Стиснутий виклад позиції автора.

Ваше ставлення до суті порушеної проблеми й оцінка позиції автора.

Аналіз індивідуальних особливостей стилю автора (доступність, образність, емоційність, науковість і т.д.).

Аудиторія, для якої ви рекомендували б джерело.

Висновок.





Прочитати с.240-254
В зошитах виконати завдання на с.254-255

Виконати вправуhttps://learningapps.org/display?
v=p2ifhk0w518

31.03.2020
Тема: Основні образи комедії
Записуємо число і тему уроку.
 Повторення термінів із теорії літератури
Гумор — вид комічного, коли серйозне в житті зображується жартівливо, коли про людські вади говориться з добродушною посмішкою.
Іронія — засіб гумору та сатири, заснований на приховано-глузливому, зневажливо-осудливому зображенні людини чи явища.
Сатира — художні твори різних жанрів, у яких різке викриття зображуваного поєднано з його гострим осміюванням.
Сатирична розповідь — розповідь, у якій різко висміюються люди, людські вади, характери.
Антитеза — підкреслене протиставлення протилежних життєвих явищ, понять, почуттів, характерів.
Записуємо відповіді на питання в зошит
Комедія в ієрархії жанрів класицизму — це високий чи низький жанр?
Що ви знаєте про комедію масок, або комедію дель арте?
Чим комедія ситуацій відрізняється від комедії характерів?
Які комедії Мольєра найбільш ви запам'ятали
Завершіть речення
1) Головний герой комедії «Міщанин-шляхтич» — …
2) Пан Журден прагне…
3) Слуги в комедії — …
4) Люсіль — це…
5) Весела вигадка про сина турецького дворянина належить…
6) Перевдягнувся на турецього вельможу…
7) Пана Журдена посвятили в неіснуючий сан…
8) Н а бенкет пан Журден запросив…
9) Маркіза Доримена закохана…
10) У кінці комедії намічаються весілля…
Виконайте вправи і зробіть скріншот
https://learningapps.org/view3190817




 



                                           



                                           




Коментарі